Maksuton ja helposti käytettävä palvelu.

VISIOMME

01

Ei enää exceleitä tai ruutuvihkoja digitaalisen ulkomediatilan varaustilanteen hallintaan.

02

Digitaalisen ulkomedianäytön tai näyttöverkoston omistaja voi aloittaa media-/mainostilan myynnin vaivattomasti useassa eri online-myyntikanavassa reaaliaikaisen varaustilanteen hallintatyökalun avulla.

03

Media-/mainostilan ostajalle vaivaton työkalu, jolla suunnitella ja ostaa DOOH-kampanjoita laajasta näyttöverkostosta reaaliajassa.

04

DOOHManager.com on työkalu, jonka avulla on mahdollista kaupallistaa vilkas ja potentiaalinen näyttösijainti vaivattomasti ilman ulkomediakokemusta.

DOOH MANAGER -ALUSTA

Vaivaton ja ilmainen käyttää

DOOHManager.comin 1.0 versio on nyt avoinna kaikille käyttäjille. Ensimmäinen versio tarjoaa käyttäjälle yksinkertaisen työkalun digitaalisen ulkomedianäytön/-verkoston varaustilanteen reaaliaikaiseen hallintaan. Tutustu alapuolelta löytyvistä 2 videosta, miten rekisteröidyt, luot näytöt ja näyttöryhmät sekä syötät ensimmäiset asiakaskampanjat DOOHManager.comiin.

Käyttöönotto on vaivaton ja vie alle 2 minuuttia. Maksutietoja ei tarvita rekisteröinnissä, koska työkalu on ilmainen.

 

Doohmanager.com – Rekisteröinti ja käyttö

Ota yhteyttä

11 + 4 =

DOOH MANAGER  – Kysy rohkeasti lisätietoja

Tuukka Korolainen

Tuukka Korolainen

Co-Founder

+358 44 527 3706
tuukka.korolainen@blip.fi

Elmeri Koski

Elmeri Koski

Co-Founder

+358 40 733 1039
elmeri.koski@blip.fi

Hankekuvaus

DOOHManager.com palvelua kehitetään Euroopan aluekehitysrahaston tukemassa hankkeessa, jonka tavoitteena on kehittää digitaalisen ulkomedian hallintaa ja myyntiä tukevaa alustaa alan PK-yrityksille.